Mistletoe




BAD DAY :(
Tuesday 22 November 2011 | 0 comment(s)
assalamualaikum sayang :)
dah lama sangat kita tak post kat blog bucuk niehh. :D 
rasanya macam banyak sangat kita nak cerita sekarang niee. berat sangat rasanya hati nie. sedih sangat. nak ketawa tak mampu, nak menangis pun rasa macam dah kering air mata . 


ku takmampu tersenyum :(

kita rasa bersalah sangat2..kita buat dia rasa macam kita tak hargai dia...im so sorry sayang...
tak pernah ada niat pun nak buat awak marah...saya takut sangat. awak tak pernah marah saya sampai macam niee. dah 15 bulan kita couple, nie first time awak marah sangat kat saya. bukan saya taknak bgtau awak saya ada ABANG ANGKAT, tapi saya takut... saya tau awak mesti marah sangat. tapi semalam saya nekad bgtau awak. saya taknak sorok lagi. tapi ape yg saya dapat? awak marah sangat kann. sampai sekarang awak masih marah kat saya...sedih rasanya hati nie sayang...saya tau awak nak kita putus hubungan dengan abg angkat kita. kita tau..tapi kita takboleh. im sorry...saya bukan tak sayang awak, kita SAYANG sangat. SAYANG SANGAT! awak patut tau tuh. tapi sorry sangat, saya tak boleh nak buang dia... mmg dia orang baru dalam hidup saya, but he understand me. lagi sekali saya mintak maaf. PLEASE DONT HATE ME SAYANG..I BEG U. u r my evrything :( i m lifeless wthout u sayang... 
kbaii, ily <3


                                                               im all alone wthout u :(



Older Post . Newer Post