Mistletoe




CHLEOPATHRA
Wednesday 23 November 2011 | 0 comment(s)
ASSALAMUALAIKUM SAYANG :)
okayy, kita nak cerita2 nie . semalam kannn, kita hangout dengan kawan kita ^^
bes gilerr ouh. tapi kitorang tadelah macam awak lepak kat mid, pavi, klcc , blablabla...
kitorang layan jj jer. budak2 lagi la katakan, mana lah makbapak bagi pergi jauh2. kang kita kena rogol kan susah. kankan??

berbalik pada cerita, semalam kita pergi dengan bestie kita, wanie and sorang kawan baru kita :D nama dia MYZA LEE wee~ serious dia berlagak diva gilerr. tapi aku suka :) happening giler hangout dengan mereka ^^ well, semalam jcard day, jadi sesak siket. so kitorang pergi lepak kat GREENBOX jerr :) berikut antara gambar yg sempat kita snap semalam :)

meet me putri, saya budak sombong ^^

hye awak, kami diva. so treat us nicely kayy *muntah cket

baju saya hardrock. mahal tau. awak pun takkan mampu nak beli #kembangkanhidung

 ehem2, mike tuh salah letak lahh myza -,-

okay now, thats my wanie. ily wanie <3


okay sekarang idea menaip kita sudah habis seperti habisnya duit kita semalam. btw, kita pun baru jer balik KARAOKE LAGI niee. penat ahh. tapi tadi kita pergi dengan johan kita jerr. *date laa. baru lepas gaduh terus date. bagus giler kann. tapi sekarang saya dah happy balik dgn dia <3 jangan jealous tau awk. saya tau bf awk lagi handsome :) tapi saya tau diorang tak sebaik bf kitaa ^^ 

baru perasan kita dah gemok ^^ 

ehem2. bf kita handsame kann. kenalkan, nama dia JOHAN JAUHARI .dia kita punya :)

nampak budak handsome tuh? jangan curik dia dari kita tau. kita sayang dia sangat <3 seronok sangat date tadi sayang :) kbaii. ily guyys <3







Older Post . Newer Post