Mistletoe




colors of heart
Thursday 22 December 2011 | 0 comment(s)
ASSALAMUALAIKUM ^^

awak2, awak nak tau x? hari nie kann kita happyyyyyy sangat2 sebab kita dapat straight A :D tapi dalam gembira tuh, ada terselit rasa kecewa, hampa, sakit hati, dengki, marah. ergh, semua lahh. aku jealous sangat tengok kawan2 ambik result dengan mak bapak, gembira jer diorang. mak bapak diorang happy sangat bila dapat tau anak2 diorang dapat straight A. aku nampak riak kebanggaan dekat muka parents kawan2 aku. tapi parents aku? jangan nak datang sekolah ambik result pmr aku, tau aku dapat straigh A pun diorang buat bodoh jer. their faces r empty. aku call mak aku bgtau yang anak dia nie dapat straigh A, tapi ape aku dapat? aku menangis sebab mak aku just say "ouh iyeke" then terus tutup fon. if u r in my shoe, ape korang rasa? kecewa tau takk. aku rasa macam dah tade orang sayang aku. macam aku dah takde keluarga kat dunia nie. i m all alone. aku rasa lagi bagus aku tak dapat straigh A tapi parents aku happy drpd aku dapat straight A tapi parents aku buat bodoh jer. aku rasa korang yg tak dapat result bagus tuh patut bangga sekurang kurangnya parent korang bangga ada anak macam korang :') jangan frust2 okayy. keep faking a smile babe :)
#nak pergi nangis kejap, kbaii :')






Older Post . Newer Post