Mistletoe




teardrops everywhere :'(
Tuesday 27 December 2011 | 0 comment(s)
assalamualaikum awak :)

hari nie kita buat post psl cerita sedih lagi :'( hidup kita nie mmg penuh dgn air mata . tak pernah nak rasa gembira walau sedetik pun. kita nak cerita nie pun rasa macam nak naniss :'( kita taknak sekolah lagi tahun depan. kenapa mesti aku tersangkut dengan semua org yg suka buat aku sakit hati? kenapa mesti aku satu kelas dengan diorang? diorang bukan suka aku pun, aku pun tak sanggup nak tengok muka diorang lagi. cukuplah kenangan form3 aku dengan diorang. aku taknk air mata aku jatuh lagi sebab diorang. aku dah penat dibenci, disakiti. aku taknak kisah dulu berulang lagi. aku tak sanggup lagi. tolonglahhh....aku dah penat

belum kering air mata aku sebab diorang, hari nie air mata aku mengalir lagi. macam orang histeria aku menjerit tadi. nasib baik ada miza tolong tenangkn akuu. i really love u la sayang <3 nak tau ape sbb aku jadi gila hari nie? haaaa, tahun depan ada seorang lagi join kls 4SN1 dengan aku. nama dia missB. arghhhhh!!!! huruhara lah hidup aku tahun depan. #airmata jatuh lagi :'( aku tak sanggup nak tgk muka dia lagii. nanti aku rasa macam nak bunuh orangg. grrr -,- satu pesan untuk awak missB, aku takkan pernah kalah dengan kaw dan takkan termakan sandiwara kaw :) note that sayang. last word from me, ihateu :)

okay cukup lah luahan perasaan aku harinie. rasa macam nak bunuh orang pulak. grr
ASSALAMUALAIKUM :)





Older Post . Newer Post