Mistletoe




mfF grrrr!
Tuesday 17 January 2012 | 0 comment(s)
assalamualaikum awak!
dah berbulan kita tak update blog bucuk niee. rindunyaaaaaa! muehehe :*
nak tau x? sekarang nie kita rasa cam GRRR sangat. rasa ISK gilerr tau. rasa cam nak tampo orang pun ade niee. eee geramnye!

aku benci SEKOLAH! benci sangat. act, SMKTPG is real cool. but budak2 kelas aku jer yg macam GRR sikit. lempang tau laa. nak tau x, KELAS 4SC1 MACAM PUAKA. thats what i told evryone. semuanya sebab jantan sorang tuh. mulut lancau gila. sehari tak buat aku rasa GRR memang dia boleh mati kot. every word yg kelua dari mulut bucuk dia  menyentap tau x. ikutkn hati aku yg dah lama panasss ngan dia nieh, aku lempang jer. tapi memandangkn dia pernah jadi kawan baik aku, aku biakan jelah. tapi tadi memang aku dah tak tahan. laju jer mulut aku sound dia. hahah. *puashati*

sebenarnyakan, aku nak sangat kita jadi kawan macam dulu balik. tapi bila fikir apa kaw dah buat kat aku, rasanya takpayah la kann. siapalah aku nie nak kawan dengan ORANG KAYA YG BERBAKAT DALAM TENNIS macam kaw kan. aku sedar aku sapa. tak hebat macam kaw. hahah. *aku perli nieee, terasa sikit okay sayang*

as for readers, korang doakanla aku agar tabah dengar suara dan pandang muka "handsome" mrF niee esok okayyyy. kerjasama anda amat saya hargai, terima kasih sayang :) sekian, assalamualaikum :)



Older Post